geen Veenendaal beurs meer!

Plaats reactie
Wis Chrinsemius
Die man met die Amps die tot 11 gaan
Berichten: 135
Lid geworden op: 29-12-2009 14:07

geen Veenendaal beurs meer!

Bericht door Wis Chrinsemius » 27-08-2010 19:53

Of toch wel maar dan iig. zonder mij.
Normaal gesproken zou ik nooit een email van iemand of een bedrijf/instelling ergens posten maar deze is gewoon te grappig.

Mijn kant v/h verhaal: akoestiek aldaar en zelfs op lager volume prikken die amps door de mix, jammer voor padvinders/postzegelverzamelaars etc. maar tof voor gitaristen...

We zullen eerlijk zijn en zeggen dat we niet zitten te wachten op jullie deelname aan de show en hebben jullie daarom ook geen uitnodiging gestuurd eind juni. Jullie hebben vorige keer te veel overlast bezorgd en onze vele verzoeken om stil te zijn volledig in de wind geslagen. We werden zelfs achter onze rug door jullie uitgelachen als we jullie vroegen om het volume naar beneden te draaien. Daarnaast hebben we veel klachten gehad van andere standhouders die zich niet verstaanbaar konden maken door jullie herrie. We hebben inmiddels ook een aantal registraties gehad voor de komende show met het verzoek van mensen om niet bij jullie in de buurt geplaatst te worden.

Onze show is niet geschikt voor het vrijwel continue demonstreren van versterkers. We hebben slechts 3 blokken van 1 kwartier tijdens de show waarop er gedemonstreerd mag worden, maar jullie konden je daar helaas niet aan houden. Het was daarbij niet de eerste show waarop we jullie moesten waarschuwen vanwege geluidsoverlast en voor ons is de maat nu vol. Met andere woorden: wij raden jullie aan om een andere beurs te zoeken om jullie versterkers te showen.

formerly known as Chris Winsemius

http://www.CMWamps.com

Plaats reactie