Post je gitaar...

ShredTallicA
REPOMAN!
Berichten: 231
Lid geworden op: 29-12-2009 14:39

Bericht door ShredTallicA » 16-08-2010 14:26

Jasper. schreef:
Mr. T schreef:
Jasper. schreef: Hoezo? Ik wil er eigenlijk nog wel eens een klassiek model V bij.
Ja ik weet ook niet precies hoe ik bij die gedachte kom. Kreeg gewoon ineens een ingeving van buitenaf dat jij fan bent van slash. En alle slashfans moeten natuurlijk les paul spelen. En alle oude rockers moeten ook les paul spelen. Want dat hoort zo! Als je rockt moet je marshall en les paul hebben.

Oude flying v is sexy (H) Koop je bouwpakketje. 140 euro en dan nog wat spuitbusjes erbij. Heb je voor 200 euro leuk gitaartje. Speelt nog best aardig. Alleen elementjes zijn beetje knudde.
Haha, dat slash gedoe is één grote grap :p Zoek mijn voorsteltopic maar op.
Ik GAS wel wat op een Dean V, vind de neck van dean wel lekker.
Is de Dean Razorback niet wat voor je? :)

Jasper.
REPOMAN!
Berichten: 128
Lid geworden op: 15-08-2010 12:37

Bericht door Jasper. » 16-08-2010 14:30

ShredTallicA schreef:
Jasper. schreef:
Mr. T schreef: Ja ik weet ook niet precies hoe ik bij die gedachte kom. Kreeg gewoon ineens een ingeving van buitenaf dat jij fan bent van slash. En alle slashfans moeten natuurlijk les paul spelen. En alle oude rockers moeten ook les paul spelen. Want dat hoort zo! Als je rockt moet je marshall en les paul hebben.

Oude flying v is sexy (H) Koop je bouwpakketje. 140 euro en dan nog wat spuitbusjes erbij. Heb je voor 200 euro leuk gitaartje. Speelt nog best aardig. Alleen elementjes zijn beetje knudde.
Haha, dat slash gedoe is één grote grap :p Zoek mijn voorsteltopic maar op.
Ik GAS wel wat op een Dean V, vind de neck van dean wel lekker.
Is de Dean Razorback niet wat voor je? :)
Ja, vind ik ook wel mooi. Heb ooit de Dean razorback V getest. Die zwarte met een groen randje. Speelde erg lekker en ik vond hem ontzettend mooi.
Afbeelding

ShredTallicA
REPOMAN!
Berichten: 231
Lid geworden op: 29-12-2009 14:39

Bericht door ShredTallicA » 16-08-2010 14:31

De Razorback V's lijken me altijd zo ongelofelijk klein :shock: Dus ik denk niet dat ik ooit op zo'n ding ga spelen..

Jasper.
REPOMAN!
Berichten: 128
Lid geworden op: 15-08-2010 12:37

Bericht door Jasper. » 16-08-2010 14:33

ShredTallicA schreef:De Razorback V's lijken me altijd zo ongelofelijk klein :shock: Dus ik denk niet dat ik ooit op zo'n ding ga spelen..
Valt best mee, ze lijken juist best groot in het eggie
Afbeelding

Mr. T
Groentje
Berichten: 30
Lid geworden op: 16-08-2010 12:13

Bericht door Mr. T » 16-08-2010 14:33

Is een hamer flying v niks voor je? Op tijd bukken wat een hamer komt hard aan.

Ik heb allemaal het idee dat mijn ogen slechter worden van die tieten van jou vriendin shred.

MacKlootzak
Gestapo
Berichten: 377
Lid geworden op: 29-12-2009 20:05

Bericht door MacKlootzak » 16-08-2010 14:49

Macstratocaster.

Afbeelding

Jasper.
REPOMAN!
Berichten: 128
Lid geworden op: 15-08-2010 12:37

Bericht door Jasper. » 16-08-2010 14:56

MacKlootzak schreef:Macstratocaster.

Afbeelding
De foto doet hem geen eer aan. In het echt issie mooier
Afbeelding

MacKlootzak
Gestapo
Berichten: 377
Lid geworden op: 29-12-2009 20:05

Bericht door MacKlootzak » 16-08-2010 15:02

Dat is gelukkig de hardte waarheid.

Nog een foto die de werkelijkheid niet complimenteerdt
Afbeelding

j1r23n
Baas
Berichten: 79
Lid geworden op: 14-08-2010 17:45

Bericht door j1r23n » 16-08-2010 15:33

Er is geen post je wasmolen topic, maar aangezien de gitaar ervoor staat kan ie wel hier:

Afbeelding

Is het allernieuwste model van Brabantia. Ben overgestapt van een merkloos droogrek, maar zo op het eerste gezicht is dit een enorme vooruitgang. Aan het serienummer te zien gemaakt in de plant in Aalst, dus topkwaliteit. De stang en armen zijn gemaakt van aluminium en alle hoeken zijn afgedekt met kunststof. Ik heb mijn twijfels over het (eveneens kunststof) scharnierpunt en voornamelijk het slotje, maar de recensies zijn lovend.

Ik ga 'm nu meteen proberen, morgen een uitgebreide review!
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Afbeelding

Jasper.
REPOMAN!
Berichten: 128
Lid geworden op: 15-08-2010 12:37

Bericht door Jasper. » 16-08-2010 15:35

j1r23n schreef:Er is geen post je wasmolen topic, maar aangezien de gitaar ervoor staat kan ie wel hier:

Afbeelding

Is het allernieuwste model van Brabantia. Ben overgestapt van een merkloos droogrek, maar zo op het eerste gezicht is dit een enorme vooruitgang. Aan het serienummer te zien gemaakt in de plant in Aalst, dus topkwaliteit. De stang en armen zijn gemaakt van aluminium en alle hoeken zijn afgedekt met kunststof. Ik heb mijn twijfels over het (eveneens kunststof) scharnierpunt en voornamelijk het slotje, maar de recensies zijn lovend.

Ik ga 'm nu meteen proberen, morgen een uitgebreide review!
Lol, hoe kom je aan die foto? GN ligt er toch af?
Afbeelding

Plaats reactie